Snask!

"Snask är snusk" säger Bamse, men snask är mums säger jag!

Idag stannade jag på Ica Fornåsa efter att ha lämpat av Henke och Gunnar vid bussen (ålandskryssning). Dom hade packat matsäck, 6 öl var. Först skulle dom ta 4 öl, sen 5 till sist packade de ner 6 öl var så det säkert skulle räcka. Jaja, vad kan man säga?!

Jag handlade iallafall:
* en färdigpizza eftersom det är så tråkigt att laga mat bara till mig
* en påse ostkrokar (jaaa det heter ostkrokar)
* en marabou daim
* en förpackning med "Cheescake razz"- glass. Den är jättegod :9

Kommentarer
Postat av: sandra

Självklart heter det ostkrokar!!!

2007-03-30 @ 18:23:40
Postat av: Sara

Ostbågar! ^^,

Postat av: lotta

haha! sådär gör jag också. med ölen, alltså. bättre med för mycket än för lite =0) men även om man tar "för mycket", så dricker man ju upp det... det är där "kruxet" kommer ;0)

nej, ostBÅGAR!

2007-03-30 @ 19:35:22
URL: http://elvin.blogg.se
Postat av: Camilla

Ostkrokar, that´s right :)

2007-04-01 @ 11:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback