Stackars, stackars mig

Jag är sjuk. Då är självömkan väldigt tillåtet, tillsammans med mycket godis som man låtsas är medicin. Jag måste åka och köpa halstabletter och massa tidningar för det är sånt man gör när man är sjuk. Bläddrar igenom tidningar man inte orkar läsa och knaprar halstabletter. Sen kommer vår supergulliga polska städtant (med huckle) och skurar hela huset gratis, tvättar all tvätt och torkar fönstrena + tar hand om Binning förstås. Hela den sista meningen var en vild fantasi.

Jag är jättesnorig, febrig, har ont i halsen och hostig. Stackars mig. Jag har sjukanmält mig också, men jag måste åka och köpa halstabletter känner jag. Suck.

Kommentarer
Postat av: annika

usch då. i dessa lägen vore en städtant i huckle att föredra... rätt tid o va sjuk med, i det vackra vårvädret. :-( krya på dig o fortsätt tyck synd om dig själv, de får man göra när man e sjuklig... /kram annika

2007-03-27 @ 12:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback