Städdag!

Idag har Henke och jag städat vårt (föredetta) snuskhus!! Jag dammsög överallt, Henke hängde upp tvätt, plockade undan prylar och skurade golven. Nu är det underbart rent, mmm!  Jag har precis lagt in alla nyskakade mattor igen.

För ett par timmar sen lämnade Binning och jag av Henke och Gunnar i stan, dom ska på mopedligist bad + öldrickarkväll. Jag passade på att åka till Plantagen efteråt och köpa ett par minipåskliljor och en liten ormbunke.. Jag hade fått pengar igår, konstigt nog! Förstår inte riktigt hur det hela går ihop men försäkringskassan är ju hopplösa, man vet aldrig vad de tar sig till.

Annars har jag hunnit rida också, i typ 2 timmar. Linda o Manilla + Tina o Godiva och jag o Carmensita var ute och red. Först visade de vägen till en helt uuuunderbar travbana som låg inne i skogen, där galopperade vi och efteråt skulle vi rida hem genom skogen, utan att veta om det fanns nån väg. Vi kom ju hem till sist men det tog lite tid. Tur att det var solsken på förmiddagen iallafall!

Kommentarer
Postat av: annika

va e de för travtränare som håller till hos er?

2007-03-11 @ 11:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback