Trött

Jaha så är dagen snart slut igen. Jag är jättetrött, det blev väldigt få timmars sömn inatt. Bl.a. vaknade jag av att jag hade använt näsdroppar, man får så äcklig smak i munnen av det.

Ikväll "måste" jag kolla på Bygglov och House innan det är dags för sängen. Just nu "passar jag på" att läsa i den sjätte delen (tror jag) i min serie. "Det flammande korset" av Diana Gabaldon, det är perfekt att läsa en bok när man inte ska prata så mycket. Imorgon ska jag köpa nya Lantliv och fixa en prenumeration, jag måste ha en rolig inredningstidning att läsa när böckerna är slut.. 

Kommentarer
Postat av: Fia

House är mittfavvo program oxå :) Han är så härligt synisk och bitter :P Mår du nåt bättre idag? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback