En vanlig dag i mitt småbarnsliv

Jepp. Idag har vi vaknat, ätit frukost, pallrat oss iväg på en promenad (mest jag eftersom B låg i vagnen). Väl hemma igen lagade jag mat, ambitiös som jag var gjorde jag köttbullar. Gott! Vi åt lite hallon till efterrätt med, Binning är galen i hallon.
Idag var han väldigt duktig på att äta med sin lilla gaffel faktiskt. Skönt att det går framåt, jag vill inte ha nån liten lortunge som bara mölar in maten med händernar jämt. Men eftersom jag är en god mor har jag låtit honom hållas i förhoppningen att han kommer vilja göra som vi gör. Det verkar ha fungerat, skönt!

Framöver tänkte jag vika lite tvätt + avverka några fler saker på min lista. Jag har gjort en liten att göra-lista för dagen, det är alltid skönt att få stryka saker när man är klar. Jag känner mig så duktig då!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja.. väldigt ambitiöst med en "göra-lista" oxå :P Benita fick kolik idag o ligger inlagd.. känns bajs just nu.. VARFÖR kan dom inte prata med en?! O säga till var det gör ont?! Jag blir så trött!! Söker du nya jobb? kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback