Måla och måla

Nu har jag målat så mycket att jag måste köpa ny färg, den här burken har verkligen räckt länge. Idag har jag grundat fåtöjlerna för andra gången, förhoppningsvis kan jag grunda klart dom ikväll, annars blir det imorgon eller på tisdag. Sen ska dom ju målas en gång också. Dom ska bli riktigt vita, inte så träet lyser igenom..

Framöver tänkte jag åka till Plantagen och köpa mer jord, till K-rauta och köpa färg. Idag jobbar jag från kl.12 till 18.30. Idag ska jag inte gå hem tidigare, för jag behöver pengarna.. Det skulle bli regn idag, men det kanske bara är i Linköping? Här är det strålande sol, om det ska regna kan det vänta några timmar så färgen hinner torka först bara.

Kommentarer
Postat av: Camilla

hej!
klart du hittade en lesvik möbel.. mamma blev glad fö mateus soppskålen :) Jag är avis.. hon har så snälla barn ;) Vi har haft personalmöte idag.. jag kanske kan k0omma ner för jag verkar ha semester i 6 v.. hoppas jag får jobba iafl! Hade bra o måla på ;) kram!

2007-05-27 @ 16:34:07
Postat av: Maria

Vad ambitiös du är! :D Ja... jag vill bara där ifrån.. men det kommer nog ljusare tider har jag på känn.. :D Blivit bundis med högste chefen.. Hon är dressyr-människa, vilket innebär att jag ligger på plus för tillfället :D Klokt av dej att spara föräldradagar.. man vet aldrig när man behöver ta ut dem! Aha.. var ska gullungen gå på dagis? Pussa

Postat av: Helene

Hejsan! Jag kan på tisdag, om dem inte ringer in mej för att jobba i morgon. men ja har varken ngr pengar el bil.. :( Men klart vi kan komma över ngn dag! Klart det! :) Hoppas allt är bra med er. Ja O vill leka med B.. ;) Kram kram

2007-05-27 @ 20:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback