Nytt & fräscht!

Soffan jag släpade hem från Dalarna fick jag ett ryck och fixade till för nån dag sen. Jag slängde på några gamla vita gardiner och ett par lakan, sen la jag på mitt fårskinn som jag fått från Solla. Det blev kalasfint, nästa steg är att flytta vårt runda matbord till vardagsrummet. I soffan ska man mest sitta och slappa med en skön tidning, eller gosa med en underbar kille (Henke eller Binning) eller ev. äta frukost (helst inte för då blir det smulor och kladd på fårskinnet). Jag har funderat ett tag på hur jag skulle lösa tomrummet efter köksbordet, för det måste vara ett bord framför soffan, helst ett litet praktiskt, gärna med förvaring också. Nu har jag hittat det perfekta sidobordet, på IKEA förstås! Kolla på det här! Men jag måste såklart måla det vitt, för annars blir det allt lite knasigt. Och det behövs allt några fina korgar i dom däringa hålen. Det kommer bli kalasbra, det enda är att jag helst vill vänta tills bordet kommer på fynd (ekonomiska jag ;). Vi får se hur länge jag kan hålla mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback