Personalfest..

Igår var det 30-årskalas för IKEA Linköping. Massa folk, god mat (skagenröra till förrätt, fläskfilé o bakad potatis + tårta) och sprit.

Kassacrew representin´ var bäst.. Soraya, Emelie, Anton, Dennis, Mattias från TS, Victor, Jessica, jag, Veronica och Karin. Superkul fest med roligt folk och inga skandaler, vad jag vet. Å andra sidan var jag full och min uppfattningsförmåga var inte på topp? En tjej klappade mig på magen och frågade hur lång tid jag hade kvar och då sa jag att jag bara var fet. Hon blev verkligen helt förstörd, men det gjorde faktiskt inte mig nånting att hon sa så. Konstigt nog, egentligen kanske jag borde tagit illa upp, men what the f*ck!! Hon tyckte att jag strålade, men det var väl min starquality som lyste igenom, he he.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha , jag tror så klart också på din teori om star quality :) var du utklädd? :S Kramis! :)

2007-05-07 @ 18:55:28
Postat av: lotta

haha, du har nog missat skandalerna, för jag har hört om en och annan. eller skandal kanske är fel ord, men lite smågrejer hände ju =0P iofs var jag absolut inte klar i huvudet! kommer inte ens ihåg att vi uppträdde (!) så jag har väl egentligen ingen talan i saken, jag heller =0P
men jag har fått berättat.
försöker dock fortfarande pussla ihop min egna kväll... det går sådär =0P haha.

hoppas du hade kul i alla fall!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback