Presentshopping

Nu har Binning och jag precis kommit hem från stan här i Hedemora. Det blev lite presenthopping till kära mor, som fyller år imorgon.. 43 har jag för mig, japp så är det. Jag köpte en toppenfin present som jag berättar mer om lite senare när hon har öppnat den. Annars var det inte särskilt upphetsande att kolla i affärer här, jag var in i tre affärer och Blomsterstugan var helt klart min favorit. Mammas present kommer från Mur & Kamin, ångrar nästan att jag inte slog till på nånting fint från Blomsterstugan när jag ändå var där. Ibland är man en tönt, jag hade hoppats mer på Mur & Kamin faktiskt.

Hos farmor fick vi älgköttbullar och potatis, hallon & glass till efterrätt. Binning älskar verkligen hallon. Farmor och jag tog två rundor med chinaschacket, obligatoriskt, och sen gick vi över till grannarna där. Binning och lilla Klara är nästan jämngamla, dom hade skoj tillsammans och sen fick Klara en puss av Binning innan vi skulle gå. Jättegulligt!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Jag trivs superbra nere i Götet, som fisken i vattnet! Jag har fått jobb, men har min praktik nu i 2 veckor som upplärning. Så det är jobb fast praktik.. Hänger du med ? Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback