Rik jag är RIK!

Eller inte rik egentligen, men jag fick ut 14 000 i lön. Det är väl löneförhöjning, semesterdagar sen jag hade timjobbet och sen har jag väl jobbat också. Skönt att få ut en riktig lön för en gångs skull, har redan satt över pengar till Henke ♥
Jag har satt undan pengar också, för annars försvinner dom fort. Nu kan vi ju satsa på att få klart lite grejer här hemma. Igår var vi till Biltema och köpte spackel och cykelslang. Nu ska punkan på min cykel lagas och lådan i taket mellan köket och hallen göras klar. Sen blir det väl fler smågrejer nu när vi har lite mer pengar än vi räknat med. Skönt!!! Igår hittade jag några burkar med vit utefärg också, nu har jag börjat grundmåla utebordet och fåtöljerna. Jag tänkte göra klart dom innan jag börjar med sofforna.

Vi var till Rusta igår också, där hittade jag jättesöta
dynor med rosa och röda rosor på.

Nu måste jag snart åka till jobbet, före det tänkte jag åka till stallet och häma spån, kaninmat och en saltsten. Carmensita, Picasso och Amaretto är här och betar ner gräset i hagarna just nu. Det är toppenfint att se hästar varje gång man kollar ut genom fönstret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback