Smitning..

Idag fick jag smita tidigare från jobbet, det gjorde att Henke, Binning och jag hann handla på City Gross (2000 kronor) innan Solla ringde. Jag hjälpte henne att hämta hennes nya häst, Lillan, som kommer från Nina med familj. Dom försöker minska antalet hästar just nu, om du är intresserad av en trevlig, men känslig ridponnyvalack som gått DM i dressyr, numera triangelmärkt så kan du höra av dig!

Det var min dag, nu sover B och Henke sitter framför tv:n, jag är trött och planerar att snart gå och lägga mig faktiskt. I bästa fall vaknar jag tidigt imorgon med, så jag hinner måla. Idag grundmålade jag undersidan av bordet för andra gången, ovansidan är kvar x 2 och fåtöljerna också. Jag vill verkligen göra klart, men jag har inte så mycket tid som jag önskar. Jag måste tjäna lite pengar också, idag tog jag ett extrapass med: lördag om en vecka. Bra med lite ob..

Kommentarer
Postat av: Helene

Hejje.. vad var det för häst ni hämta då? Vem nina m. familj? *nyfiken*.. Vi måste verkligen ses snart.. Kram..

2007-05-26 @ 21:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback