Daniel fick lämna Idol, yes!

Han var ju helt överskattad, Andreas borde såklart ha åkt ut för länge sen, snacka om att människan aldrig kan ta till sig av kritik. Men han var faktiskt bättre än Daniel igår. Inte för att jag har nåt musiköra.
Jag måste säga att jag faktiskt verkligen ogillar Andreas. Det tycker jag säger en hel del om saken att jag ändå tyckte det var rättvist att Daniel fick åka.
Juryn kanske borde fatta att det inte funkar att dissa Andreas hela tiden, det gör ju att folk sympatiröstar på honom. Jag trodde dom hade fattat det för massa program sen, men inte då.

Kommentarer
Postat av: annika

jag har ingen ork att se idol längre. denna säsong är de bara skit tycker jag.

2007-11-24 @ 10:45:40
Postat av: annika

du har så rätt så, jag skriver inga inlägg på bilddagboken så de e därför du inte hittar några ;-)

2007-11-24 @ 10:47:16
Postat av: Anonym

jag är tillbaka på bloggen..../Annika

2007-11-24 @ 18:41:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback