Diska, fixa, trixa..

På BVC blev det ingen spruta för B, precis som jag trodde. Han var verkligen inte sugen på några undersökningar heller och när läkaren (samma som i måndags) klämde honom på pungen gav han henne onda ögat kan jag lova! När hon skulle kolla pulsen i ljumsken slog han henne och sa "gong" (det säger han alltid när han slåss). Han var  88-89 cm lång och vägde 14,5 ungefär. Enligt kurvan så det verkade ju bra.

Efter BVC svängde vi förbi Nina och lämnade stallhyra, där blev det fika och sen blev vi kvar där i två timmar ungefär. Det var trevligt! Nu på kvällen har jag diskat, gjort matlådor till Henke (man är ju hur gullig som helst idag), startat en tvättmaskin, städat och plockat undan alla grejer och sopat av i köket. Nu är det rent och fint tills imorgon. Då tänkte jag baka bröd, om jag fortfarande har samma motivation som idag. Tidigare idag var jag bara trött och ville sova, men det gick över efter att vi hade varit hos Nina och dom. Skönt!!

Nu tänkte jag fixa lite på internetbanken och sen kila ner till familjen som sitter i soffan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback