"Isprinsessan"

läser jag nu, den är bra. Fast jag kommer nog inte kunna somna förrens Henke kommer hem igen. Han är på julfirande med firman och sen skulle dom gå nån spökvandring också. Scary.

Binning ligger i vagnen och sover, somnade vid kl.19.30. Stackarn har spytt igen idag och bara fått behålla en muffins + lite cola och blåbärssoppa han druckit. Trots det har han sprungit omkring nästan som vanligt, han har varit väldigt kramig och kommit upp i knäet massor. Mysigt för mig, men förmodligen är det för att han inte känner sig helt frisk. Älskade lilla unge! Hoppas han blir frisk snart, han käkade några små pizzabitar nu på kvällen + kanske 5 ostkrokar och det har han inte spytt upp. Just nu är läget mest att jag blir glad om han får behålla nånting, oavsett vad det är.

Kommentarer
Postat av: Syster Sarah

tjabba :) vad tycker du om läckberg-böckerna? jag är lite intresserad av o veta vad du tycker då jag råkar ha läst dem... jag har lånat nåra nya böcker på bibblan oxå. har du nå bra boktips till mig? inte fantasy tack ;) kram!

2007-11-30 @ 22:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback