Luspank

Nu är jag helt lus-luspank. Dubbel luspank känns inte bra. Eftersom det bara är den 20:e fick jag "låna" av sparpengarna så vi kunde handla på City Gross idag. Vi behövde så mycket att det kändes meningslöst att småhandla några dagar till. Det gick på 2500, men vi fick massor för pengarna såklart. Men vi köpte bara två limpor bröd eftersom vi bakar mycket själva nu för tiden. Vi får se hur länge det håller i sig, hehe. Det känns bra att skriva att vi bakar själva nu för tiden, men vi har bara gjort det en gång var hittills. Men det brödet ska väl räcka ett tag till hoppas jag, sen ska jag få ett recept av Cissi på jättegoda limpor med lite mer smak.

Nu blir det sängen för Binning var vaken rätt många timmar under natten och när han väl hade somnat kom vår jävla husmus fram och började gnaga på nånting i skafferiet. Jag fattar inte varför den bara inte kan sätta sig i en av våra strategiskt utplacerade fällor. Och svar ja, jag vaknar alltid av minsta lilla ljud. Tyvärr.

Kommentarer
Postat av: annika

råttjägarna då? sköter dom inte sitt jobb? :-)

2007-11-21 @ 09:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback