Min dag

Dagen idag, en ny dag. Idag har vi varit på barntimmar, inte hela tiden ut, men ett tag iallafall. Vi kom hem ungefär 11.30, Binning fick lite mat och sen var det dags för honom att krypa ner i vagnen och sova lite. Jag har diskat massa disk (fast det finns lite kvar) och gjort rent filtrena på köksfläkten, dom var riktigt sunkiga men det är dom alltid tycker jag. Det spelar ingen roll hur ofta man gör såna där tråkiga grejer. I helgen har jag tänkt att vi ska skura rent alla köksluckorna för dom har förfallit. Trots att jag torkar av dom varje gång jag diskat, så irriterande att dom ändå är skitiga. Men det är säkert Henkes fel, jag skyller allt på honom (i Henkes släkt skyller man alltid på den som inte är med och kan försvara sig)!

Jag ska snart åka och jobba, B ska till dagis. Hoppas det går bättre att jobba idag än igår, då åkte jag hem vid kl. 17 för jag hade så jävla ont i magen. Och sen vägrade bäbisen sparka på hela natten men imorse kom den igång som vanligt igen. Pust. Jag tänkte att det nog skulle göra det, men man vet aldrig.. Det var lite obehagligt eftersom jag inte hade ont som vanligt igår utan ett annat ont, det var liksom en punkt på magen som gjorde jätteont. Jag föredrar faktiskt att ha jämnont överallt istället.

Nu ska jag hämta posten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback