Potatisgratäng och fläskfilé

Idag är det som bekant (?) fars dag. Henke har fått ett kort med två trisslotter i och ett nytt jättetjockt täcke. Han får alltid ligga och frysa och på fars dag är det meningen att pappan ska få tråkiga saker typ: slips, strumpor eller kalsonger. Då passar ju ett täcke bättre tänkte jag. Och då får han nästan bara roliga saker i julklapp istället.. Henke och Binning var hos Eva och Lasse på farsdagsmiddag och fick med en matlåda hem till mig, därav rubriken. Har precis käkat den, mums! Jättegott.

Jag har jobbat hela dagen och när jag kom hem diskade jag.. Nu ska jag ner och sova tänkte jag!

Kommentarer
Postat av: Helene

Jaja.. jag vet! :) Men teoretiskt sätt.. men ja vet inte! Svårt o veta vad han vill idag! Men vi får la se vad som händer! Ja skall iaf flytta från denna lägenhet. sen får vi se om han flyttar mer elr ej! Det skulle vara mysigt iaf.. Det känns såå läskigt rätt o bra just nu! Underbart! :)) Måste ses snart..HÄlsa familjen kraamm Hälsa

2007-11-12 @ 10:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback