Smygäter

Nu sitter jag här uppe och ska strax hugga in på min värma-i-ugn-pizza. Jag har en 50 cl coca cola också, mums. Jag köpte en igår och en idag för jag var helt säker på att Henke skulle ha druckit upp den jag köpte igår, men det hade han faktiskt inte gjort. Konstigt nog. Han måste ha sett den. Hmm. Alla utskällningar kanske har funkat? Eller också kände han sig nöjd efter sina 1½ l julmust igår. Får hoppas på det, han har typ 6 hål i tänderna eller nåt sånt.

Anledningen till smygätningen är såklart Binning, det säger bara glufs och sen har han satt i sig halva pizzan och då är det inte så mkt kvar till mig. Det låter faktiskt lite småsnålt nu när jag skriver ut det, men jag brukar alltid få dela mina sena middagar med honom och idag vill jag faktiskt äta ifred. Med all rätt.



Kommentarer
Postat av: Sarah Eriksson

jag har uppdaterat bloggen :)

2007-11-24 @ 22:01:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback