Öroninflammation?

IGEN?!
Binning är nog också ett öronbarn, men det är inte så mycket att göra åt saken är jag rädd. På mig gick det över när jag blev äldre. Det enda som kan vara ett problem tycker jag är att han inte säger till, det enda som är annorlunda är att han gnäller lite mer på natten. Men det gör han inte heller varje gång. Inatt grät han massor och fick Ipren vid kl.00 och sen sov han hyffsat. Nu väntar jag på att vårdcentralen ska ringa, dom skulle ringt 09.05 men vi får se när dom hör av sig.

Annars eldar vi för fullt, det är kallt ute och därför också kallt inne. Suck. Men i helgen ska Henke med hjälp av sina föräldrar och bror (?) koppla in skorstenen och gasbrännaren i det andra huset och sen hoppas jag att det rullar på med värme också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback