Stor och söt

Det är min älskade unge Binning det. I lördags kväll när jag låg i sängen och grät för att jag hade så ont blåste han på mig och erbjöd mig sin napp. Han är ju underbar!

Alldeles nyss när han fick nappen gick han bort till vagnen i hallen på en gång och ville lägga sig och sova. Gullunge. Fast jag tror inte att det är riktigt bra egentligen, han har konstiga utslag på ryggen, somnade jättetidigt igår och vi sov länge imorse med. Och nu vill han sova i vanlig tid ändå. Hmm. Jag ska ta tempen på honom när han vaknar, han har grönt snor också. Usch.

Kommentarer
Postat av: Davve

du är verkligen en vekling cattis ;) närå skojja, men jag funderar på att komma ner till er på sportlovet, ska fråga camilla om hon hänger med, så får se, jag hör av mej! (kanske) herrå ha det bra

2007-10-04 @ 18:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback