Två bilar på 4 dagar

Jepp idag gick 940:n också sönder. Precis när vi hade svängt in i vår allé och jag var vid brevlådan för att hämta posten så smäller det till och sen börjar det ryka massor (vitt, förmodligen ånga). Det var bara att slänga sig tillbaka till bilen och stänga av den. Jag hoppas att det bara var nån slang eller nånting som lossnade från kylaren, men vi får veta när Henke kommer hem.

Annars har jag varit med Eva och Binning i Motala. Eva köpte massa mattvarp (rött och vitt, till mina framtida mattor) och sen var vi till Ninas affär och kollade lite. Eva hittade gardintyg och Nina fick stallhyran. Efter det var vi till Hemtex och sen käkade vi innan vi åkte hemåt igen.

Nu har jag precis hängt upp massa tvätt och startat en ny tvättmaskin. Jag tänkte hinna diska innan Binning vaknar också, det är proppfullt i diskhon igen. Det händer hela tiden.. Suck..

Kommentarer
Postat av: Kristofer

Så går det när man kör volvo, man ska åka saab som jag och sarah gör =) då fungerar det =)

2007-10-04 @ 19:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback