Yes!

Nu har jag spenderat hela min förmiddag som en liten husslav. Jag har diskat, klyvt vet, fått fart på vedspisen (med vedeldning), dammsugit, plockat undan och jaa det var nog allt. Men jag har hållt på fram tills nu. Pust, stånk och stön. Jag har tom dammsugit trots att jag vet att jag kommer få ont i ryggen sen, men jag måste eftersom Anna-Karin, Andrea och Ella ska komma hit och hälsa på idag och då kommer det säkert bli massa lek på golvet.. + att man inte vill visa upp en svinstia. Henke hade lovat att dammsuga igår kväll, men han trodde att det var ikväll ha skulle göra det. Det är ju sånt som händer.

Ikväll ska jag fika med min Sara och det verkar som att den lilla kultingen Binning får följa med också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback