Bäbis - info

V. 11 är det nu säger dom på MVC. Allt var bara bra, vi fick tid för ultraljud och massa info och grejer. Gratistidningarna gillade jag mest. Efteråt köpte vi godis hos 500-sortersmannen vid McDonald´s och sen käkade vi lunch på McD med. En 40-åring blev ansiktsmålad som Shrek och fick jättefina öron av piprensare och filttyg.

Just nu är vi uppe i Stjärnorp hos Henkes päron, vi har fikat och jag har skrivit ut en jobbansökan till Tinas jobb.Vi får se hur det blir med jobb eftersom jag är gravid och inte tänker säga upp min fasta tjänst för nånting mindre än en annan fast tjänst. Det vore skoj att göra nånting nytt och att får lära sig lite mer om nånting annat, men som sagt får vi se. Det kommer ju lite nya tjänster på IKEA också nu i.o.m. lite nyheter i kassan framöver.

Eva och Lasse har ju gjort om i sitt tv- och datarum här på övervåningen. Det blev superbra med fönstrena längre ner och nya tapeter och grejer. Det känns mycket större, de trodde att de hade glömt flytta in några möbler eftersom det var så mycket mer plats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback