Cravings

Ibland önskar jag att jag hade lite cravings (en gravid kvinna som måste ha nånting på en gång), det är socialt accepterat och jättebra. Man måste bara ha det, det räknas knappt som en egen vilja. Men inte då, jag har inte haft nånting varken under förra graviditeten eller nu. Men det kanske kommer.

Nu har vi precis käkat sen lunch, vilket vi gör nästan varje dag, det blev potatisgratäng och bacon. Mums! Verkligen supergott, jag var sugen på potatisgratäng för det var så gott i fredags när mamma o co var här. Då var det kyckling med "Cattis-sås" till. Jag tror att min syster Sarah skulle kalla det "Cattis-sås" iallafall, man mest har i lite av varje och hon brukar gilla den.

Annars har jag pratat lite med Camilla, det var trevligt fast jag fick nästan nackspärr eftersom jag såklart skulle göra massa saker medan jag pratade.

Just nu håller jag på och skissar lite på önskelistor inför jul. När det är dags för jul kan jag aldrig komma på några bra saker, kring nyår däremot, då kommer jag på massa bra grejer jag önskar mig. It happends every year.. Men iår ska jag förbereda mig i tid. Hehe.

Nu är klockan ungefär 15-16 och jag är verkligen helt slut. Tror att jag ska lägga mig på soffan en stund eller kanske spela lite Civilization II. Vi får se, Henke och Binning är ute iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback