Frestande

Mmmm, jag öppnade precis min godispåse och upptäckte att den såg väldigt frestande ut. Jag köpte den i lördags, men Binning var vaken sent i lördags och igår käkade jag lite glass istället.

Nu har jag iallafall städat, dammsugit och diskat. Nu ser det hyffsat ut och det känns som att det funkar att vara hemma. Binning ligger i vagnen, jag tycker att han kan sova lite middag det behöver han. I eftermiddag blir det promenad också är tanken, det är så omväxlande väder här bara. Just nu skiner solen, men molnen är svarta och nyss regnade det. Vi har ju slarvat bort regnskyddet till vagnen och jag vill inte att B ska bli genomblöt.

Camilla: overallen passar fortfarande så du kan spara dina pengar och köpa ett par fina kuddar eller nåt till lägenheten.

Kommentarer
Postat av: annika

ok, då har jag lärt mig ett nytt ord. har aldrig förr hört talas om tremänningar... =)

2007-09-03 @ 20:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback