Helt slut..

.. efter den gågna helt galna helgen i kassan på IKEA. Folk handlade som aldrig förr kändes det som, men nu är det äntligen över. Idag hade jag några lugna stunder eftersom jag stod i snabbkassan, men jag fick flytta sen eftersom det behövdes fler vanliga kassor.

Idag var det en toppenbra matdag på jobbet. Till lunch var det den underbara gräddiga potatisgratängen som man skulle kunna äta bara den till mat, nu var det kyckling till också. På fikat var det rabarberpaj! Lyx!

Just nu har jag en skink- och ostpaj inne i ugnen, Henke gjorde pajdegen (jag ringde och tvingade honom). Henkes tremänning (typ 3-4 år) och hans pappa (pappan är typ 30 år) var här och hämtade en bilgrej förut. Då visade det sig att Henkes tremänning går på Binnings dagis, det var ett lustigt sammanträffande!

Nu ska jag ner till familjen i soffan och efter kvällsmaten blir det sängen för min del känns det som. Pust.

Kommentarer
Postat av: annika

vad är en tremänning?

2007-09-03 @ 08:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback