Sovdags!

Äntligen är det dags för sängen, jag är helt slut som vanligt.

Det var såklart superkul att träffa Sara, vi fick undsätta Erica också. Hon skulle träffa en lite halvmysko kille som hon egentligen inte ville träffa (om jag förstått det hela rätt). Men det ordnade sig till slut, Sara och jag fick vara förkläden.

Mötet gick bra också, fick höra massa nyheter och nu ska jag söka ett jobb, vi får se om jag får det eller ej. Det verkade kul iallafall. Efter mötet köpte jag två små halmbockar, stearinljus i form av äpplen och en förpackning med 8 söta gråa filthjärtan och 2 svarta halmbockar (USCH dom ska slängas)! Svarta halmbockar fy fan säger jag.

Kommentarer
Postat av: lotta

varför köpa halmbockar om du ska slänga dem?!
vad är det för jobb? =0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback