Städdag de ja vu (hur det nu stavas)

Jepp. Alldeles nyss (dvs i tisdags) diskade jag, dammsög och vek tvätt. Det är vad som står på agendan idag igen, vilket jag inte trodde eftersom jag gjorde allting i tisdags. Jag visste att jag skulle få lov att dammsuga igen, men det här känns lite väl trist. Jag har plockat massor med saker som brukar ligga framme och drälla så det är bara att ta fram dammsugaren nu då. Det blir väl update igen lite senare när jag spytt (det menar jag givetsvis inte att ajg ska göra på riktigt) på all disk o tvätt.

Kommentarer
Postat av: Sarah

HAHAHA ,nu sitter jag o live-bloggar från max i örebro på väg mot er :) hur soft som helst med bärbar dator :) passar på å ladda batteriet så jag får se klart filmen ;)

2007-09-20 @ 18:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback