Underbara nätter

Nu har jag haft två underbara nätter på raken. Igår natt kröp Binning över i sin egen säng och sen sov han där mer än halva natten. Inatt sov han hela natten och kom inte över förrens kl.8 ungefär. Superskönt, jag har sovit såå bra, trots att jag knappt kunde somna igår för jag hade jävligt ont i bäckenet. Det var förmodligen p.g.a. att jag hade städat hela huset igår. Förra graviditeten kunde jag inte ens dammsuga utan det fick Henke göra, 2 ggr i veckan. Å andra sidan fick jag diska precis hela tiden istället och det var inte särskilt roligt i längden.

Idag ska jag till jobbet mellan 12-17. Mamma o co ska in till stan och shoppa loss och B ska till dagis.

Kommentarer
Postat av: sarah

he he gumman jag trodde att du hade hört om facebook men att du dissade det?? hoppas allt är bra med er. kram

2007-09-22 @ 08:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback