Yeye

Idag har jag jobbat (9.50-17.30) och eftersom det var peak idag bjöd IKEA på mat och massa fika. Nice! Elin jobbade idag med, det känns som hundra år sen hon jobbade och det är synd för hon är trevlig och rolig.

Efter jobbet har jag och Henke plockat undan lite, jag har lagat mat (potatisgratäng och bacon) och nu har vi precis ätit. Binning ska strax ner i badet och sen somnar nog han rätt snart för han är jättetrött.

Annars fick jag vattenplaning på väg in till jobbet och körde in i mitträcket (eller räcke och räcke det är ju linor som är till för att hindra att man kommer över på fel sida). Allt gick bra med mig, men bilen är inte särskilt snygg. Inte för att det gör så mycket för den var inte så fin innan heller (den är helt repig på främre delen av vänster sida, blinkerslampan och den andra lampan är trasig + att det är intryckt bakom hjulet precis). Henke tycker att det är jätteskoj varje gång jag klantar mig på nåt sätt och speciellt när jag har sönder bilen för då kan han reta mig massor och kalla mig Kenny Bräck. Haha. Eller inte. Fast han är söt när han är glad så det är bra.

Kommentarer
Postat av: annika

tur att de gick bra me dig, me bilen blir de ju "bara" materiella skador, sånt som går o fixa... ja, vi var på ikea, jag skymtade ditt huvud i mängden, men du hade fullt upp o jag me, så jag säger hej hej såhär istället ;-).... peter skulle inte tycka de va kul om jag körde sönder bilen, jag får alltid skäll o kallas klantig o så surar han. fast nu har de inte hänt nåt på ett tag, senast va de handbromsvajern på volvon (som för övrigt inte är fixad än)

2007-09-29 @ 20:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback