Barntimmar

Det här har tydligen blivit en riktig barnblogg, men eftersom det är min blogg och den handlar om mitt liv så är det helt ok. Barnen kommer verkligen först just nu och jag så stolt över dom. Trots att man knappast kan anklaga dem för några större bedrifter. Ava Estelle drog mig i håret igår och Binning kissade från toalettstolen (han stod upp på toastolen och kissade ner på golvet)... Före det hade Findus (jävla kräk) pissat på Ava Estelle i bilstolen, som tur var hade hon två filtar på sig. När Henke bytte kläder och blöja på henne kissade hon på skötbordet, det var då jag gick för att kolla vad Binning gjorde och hittade honom kissandes. Jag kanske ska tillägga att jag började tjuta redan när jag upptäckte att Ava Estelle hade kattpisset på sig. Jag var helt slut och Henke hade smitit ut i garaget och lämnat mig ensam inne med Binning, jag skulle försöka vila men det är inte helt lätt med en 2-åring som hoppar i sängen samtidigt.

Idag har vi varit hos Britt-Marie på barntimmarna, det var skoj och trevligt. Henke fick åka till garaget istället, han gillar inte barntimmarna lika mycket som mig och Binning ändå. Det är bättre att han är i garaget och får nånting gjort eftersom han ändå inte kommer kunna vara där på lördag. Nu är vi uppe i Stjärnorp och hälsar på, Binning sover i resesängen (för första gången) och Ava Estelle sitter hos farmor.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Alex kissar varje gång man tar av blöjan...blir mkt tvättande av handdukar..men dom ä goa ändå

2008-04-09 @ 18:56:08
Postat av: annika

herregud va mycke kissandes.... snacka om tålamodsprövande. de hade varit ok för mig förutom kattkräket, där går liksom gränsen.

2008-04-09 @ 20:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback