Fölis!

Efter lunchen åkte Binning, Ava Estelle och jag med Solla, Maria och Leo till Mia som fick ett litet stoföl inatt (eller hennes sto Stjärna fick föl). Pappan till fölet är Sollas nordsvenska hingst Gottfrid, jag ska ta kort på honom nästa vecka så ni kan få se. Han är pampig och har helt underbar man! Han är guldfux med vit man och svans, urläcker!

fölisen

Stjärna och fölet är inackorderade i ett jättefint stall, jag frågade Binning om han tyckte att pappa skulle bygga ett lika fint stall till mamma och då sa han "jaa" (han betonar så roligt) och sen frågade jag om han ville ha en welshponny och då sa han också "jaa". Det fanns nämligen en jättesöt 2-årig welshhingst där på gården också. Han såg ut såhär:

Welshhingst

Kanske inte den bästa bilden, men det var den finaste jag tog.

Kommentarer
Postat av: Annika

ååååå! jag e helt såld på nordisar!!! så himla söt, o ponnyn me.

2008-04-21 @ 19:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback