Försenad? Förstelnad?

Här sitter jag och bloggar när jag egentligen borde sitta i 240:n och brumma mot Berg och alla kvistar som väntar. Menmen! Jag har precis laddat upp två söta bilder på mina underbara ungar, dom får ni titta på heeela dagen om ni vill!

Binning gillar böcker, som ni kanske vet..?

bokmalen Binning

avspänd Ava Estelle

Ava Estelle största intresse (efter att äta) är att ligga och sova på mage. Inte på rygg som hon "ska" för då vaknar hon eller vägrar somna. Härligt. Menmen! Huvudsaken var att dom inte hade nåt som täckte ansiktet sa sköterskan från BVC häromdagen.

Kommentarer
Postat av: Emma

gulligt..jag har också två sötnosar hemma..kolla vettja =)

Postat av: Anonym

vilka gullungar! /annika

2008-04-10 @ 10:55:12
Postat av: Lina

Så söta de är!

2008-04-10 @ 12:55:48
URL: http://labolina.wordpress.com
Postat av: Sandra

Alex tycker oxå att det är mysigt att ligga så där på pappas mage..om han fick välja skulle han nog sova så jämt.

2008-04-10 @ 15:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback