Godmorgon!

Nu har jag den här underbara känslan man får när man vaknar på morgonen och ser att det är strålande sol ute. Trots att det är flera timmar sen jag gick upp och då var det regnigt. Ava Estelle och jag har varit ute på promenad, jag har laddat upp massa nya bilder från den och några jag tog hos Eva och Lasse igår. Nu ska jag ladda upp lite bilder på barnen tänkte jag...

timmerhög I

Just nu gillar jag olika strukturer, visst är naturen fantastisk? Alla träd ser olika ur, har olika barkmönster och årsringar. Underbart! Det blir mycket träd- och naturkort, men ni får härda ut eller läsa nån annan blogg :)

träd o sippor

Tallar och vitsippor.


Kommentarer
Postat av: Petra

Hej! Jag var inne och kikade lite på din blogg. Jag tänkte vara artig och lämna ett avtryck efter mig. :) Ha en fortsatt trevlig kväll! Snart kommer måndagen...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback