Hej hej Monica

Här kommer några bilder från vårt besök hos Monica. Jag tog två bilder på Monica och Eva tillsammans, men om jag visar nån av dom får jag nog stryk för båda två gör jättekonstiga miner...

Ellen

Ellen, Monica o Leos hund. Hon är en riktigt raring, trots att hon vill leka med den äckliga trasan hela tiden (den som gissar vad trasan var från början får ett litet pris). Monica och Eva får inte gissa.

gung gung

Ava Estelle och jag gungar på Monica altan. Jag vill också ha en sån här hemma, den är helt underbar vacker. Fast jag vet inte vart vi skulle ha den, vi har inget tak på vårt trädäck. Monica föreslog att man lika gärna kan hänga en i vardagsrummet och det var en smart idé.

Binning

Binning fick prova hängmattan, det tyckte han var skoj.


Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback