Hurra!

Jag kollade precis internetbanken och det visar sig att försäkringskassan ska ge mig ännu mer pengar. Nice! Dom behövs verkligen just nu... Det kanske kan bli några nya tidsskriftssamlare + färg eller tapet som jag kan fixa till alla våra tidningar som dräller överallt. Och kanske, kanske en hylla för tidsskriftssamlare och pärmar på övervåningen... Vi får se... Vilda projektdrömmar tar fart! Henke har vilda bildrömmar istället, jag måste prata med honom innan det blir några ev. inköp...

Nu är det god natt, fast Ava Estelle har fortfarande inte vaknat... Jag måste mata henne innan jag kan gå och lägga mig.

Kommentarer
Postat av: Guldkant på Livet

Kikar bara in för att önska en skön valborg och tacka för besöket hos mej och dina ord, jag blir så glad!
Mari.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback