IKEA

Idag har jag varit på IKEA och Ikano. Och Skopunkten, där jag köpte extrastövlar till Binning (de blåa med blåa monstertrucks på). Det fanns bara strl 28 som var i närheten av Binnings fotstorlek, nu måste jag gömma stövlarna i ett skåp annars blir väl Binning galen när han får syn på dom.

Folk är som galna i bäbisar, dom vänder sig om och går förbi flera extra gånger bara för att få se en liten glimt av Ava Estelle. Jag mötte massa folk som log menande mot mig och nickade och höll på. Kul att folk är trevliga, men det är lustigt att alla blir så till sig över små bäbisar.

Kommentarer
Postat av: lovisa

Det blir jag med,och jag tror mig veta att våran svärmor blir det oxå dem är ju såååå söta.Ha det bra/Lovisa

2008-04-16 @ 07:22:01
Postat av: Anonym

jag å andra sidan tycker mig känna stirrande blickar på min mage. ok att den är stor, men har man väl kollat till så behöver man väl inte fortsätta stirra? har folk aldrig sett gravida kvinnor???!!! /annika

2008-04-16 @ 19:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback