Känner ni peppen?

Inför beach 2008?! Nu är ju de flesta av mina kompisar redan smala och snygga, till skillnad från mig. Jag är bara snygg, he he.

Idag är vi uppe hos Henkes föräldrar i Stjärnorp, jag hoppade av några km innan så jag kunde gå upp. Det tog 50 minuter att gå och det känns som en bra promenad (vägen går upp och ner som en berg- och dalbana). Om allt klaffar med matning av bäbis osv när det är dags att åka hem kanske jag kan gå lite i förväg. Typ en timmes promenad till vore perfekt.

Imorse vaknade jag kl.6 trots klockan skulle ringa 7 eftersom vi skulle ha "sovmorgon" idag. Sovmorgon betyder enligt Henke att vi inte behöver vara i Stjärnorp (garaget) förrens kl.8 eftersom vi gick upp så tidigt igår (kl.5) och var borta hela dagen. 13 timmar på folkrace, pust. Jag sov middag en timme i bilen och det var tur eftersom barnen sovit i skift två nätter i rad. När Binning sover middag ska jag låna en säng här och sova jag med. Binning är förkyld, det är förmodligen därför han vaknar på natten. Annars har han varit jätteduktig och sovit hela natten jämt sen han blev storebror (vi har haft 3 nätter när han vaknat). Och jag ljuger inte, för er avundssjuka föräldrar som läser. Våra barn är snälla och lättskötta, förutom när Ava Estelle har ont i magen och Binning trotsar...

Kommentarer
Postat av: sarah

gud du är så duktig med dina promenader!! jag längtar så tills jag får träffa er alla igen, ava estelle kommer ju ha hunnit vuxit massor, men bara 2 veckor kvar nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback