Konstig dröm

Inatt drömde jag att jag var smal, framgångsrik sångerska och dansare. Jag hade vackert knälångt hår (Henke gillar när jag har långt hår) och var jättesnygg trots att jag hade fött 5 barn. Trots alla mina fördelar och trots att Henke och jag var gifta i drömmen ville Henke lämna mig för en kort, ful tjockis som var dålig i sängen (jag frågade honom om hon var bättre än mig, då sa han att "hon inte var bättre bara annorlunda"). Men jag blev hur rabiat som helst och vägrade skriva på papprena, Henke åkte i 240:n tillsammans med fultjockisen och försökte rymma från mig, men jag följde efter i 940:n och vägrade låta dom rymma tillsammans. Jag vägrade såklart skriva på skilsmässopapprena också. Henke och fultjockisen tog upp hela mitt liv, jag förföljde dom och skällde ut Henke hela tiden för att han skulle komma tillbaka till mig. Men inget hjälpte.

Helt plötsligt var jag hemma hos pappas grannar, dom hade beställt ett quarterföl som de ville inackordera i min farfars stall. Jag var fortfarande samma person men i helt andra omgivningar och utan problemen. Förutom att jag var naken, men det gjorde inte så mycket för jag hittade en av Henkes munkjackor som jag kunde ha som klänning.

Sen tror jag att jag vaknade.

Kommentarer
Postat av: Annika

vilken dröm!!! jag smålog när jag läste ;-)

2008-04-10 @ 07:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback