Konstig dröm

Varje gång jag kommer ihåg mina drömmar är det för att dom är så konstiga. T.ex. inatt.

Då drömde jag att en gammal klasskompis (Evelina) red Carmensita för hon hade henne på foder. Dom red ridlektion för
Engla (ja, med Englas Showroom) och det enda Evelina gjorde var att lirka i innertygeln och jag stod på ena sidan av ridbanan och försökte förklara att Carmensita rider man med massa stöd på yttertygeln och med mycket ben, medan Engla stod på andra sidan ridbanan och sa åt Evelina att lirka i innertygeln.

Det var oerhört frustrerande för jag ville bara att Evelina skulle rida Carmensita ordentligt eftersom hon hade henne på foder. Men inte då. Mitt budskap gick inte fram.


Kommentarer
Postat av: Anonym

evelina idmyr? =) har du träffat henne nåt efter studenten? /annika

2008-04-18 @ 19:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback