Kyrkans barn

Idag har vi varit på kyrkans barn, såklart. Det var det vanliga gänget som var där och idag åt jag faktiskt rimligt med fika. Jag hade förberett mig genom att ta med två skalade morötter (återigen pensionärsvarning) som jag tänkte käka. Jag tog fram en när vi skulle åka från BVC, men den tog Binning beslag på och det var helt ok trots allt. Om jag hade vetat att han skulle ha en hade jag tagit med några fler, men jag blir såklart glad att han vill ha grönsaker...

En sak som är kul på barntimmarna just nu är att det finns en annan mamma där som också använder bärsjal! Hon har också massa påbörjade projekt hemma och känns allmänt trevlig och avspänd. Skönt att ha nån att diskutera sjalar och allt möjligt barnprat med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback