Mer promenad

Vi åkte från Stjärnorp så vi var hemma vid kl.16.30. Då gick jag till stallet och var där en halvtimme, putsade sadeln och ena sadelgjorden. Nu är det bara tränset och magplattan kvar att putsa, sen måste jag städa ordning på alla mina grejer och se till att det sista täcket blir tvättat. De rena täckena måste jag hämta hos Solla också.
På vägen hem från stallet kom Henke i full fräs med bilen full av ungar. Ava Estelle var jättehungrig, fast hon hade såklart somnat bilen. Hon vaknade på en gång när vi kom hem så det var bara att mata henne. Nu tänkte jag mata mig själv och sen blir det sängen.

Jag sov middag en timme förut, men känner mig inte särskilt utvilad. Två nätter med dålig sömn tar man nog inte igen med en middagslur på en timme. Men det var skönt att sova!

Kommentarer
Postat av: Tin

Vad du är hurtig och duktig! du kommer vara i form till beach 2008 i den här farten, själv ska jag bada i vassen :) jadu försäkringskassan och jag är inte överrens om mina arbetsuppgifter, jag tycker inte att man ska behöva stå upp 8 timmar och lyfta en massa tungt. Men det var inte så ansträngande i deras ögon. Trevlig början innan man ens blivit mammaledig, suck!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback