Nya kläder till Binning!

Igår städade jag och rensade lite på övervåningen, jag håller fortfarade på (= det ser ut som fan där uppe med grejer överallt). Jag ska ju samla ihop grejer som jag ska sälja på loppis 11 maj, har fixat en papperspåse och en halv kartong med böcker hittills, sen kommer det bli massa blomkrukor, pizzatallrikar vi aldrig använder och massa annat gammalt skräp. Varför skriver jag det här? Jo, just det!

Binning har vuxit ur typ alla sina kläder på en gång, smidig unge. Iallafall så hittade jag en påse med lite ärvda kläder till honom, som visade sig vara i rätt storlek (typ 104) som han kan ha nu. Perfekt, lite andrum. Henke anser att jag inte behöver köpa några kläder till Binning eftersom han ska vara modell om en månad och kommer få massa kläder då. Vi vet inte hur mycket kläder han får då och vad hjälper det om han får kläder om en månad egentligen, ska han gå naken tills dess eller?! Idag åkte vi till HM och shoppade lite: ett par jeans, en blå finstickad kofta, en svart- och grårandig tröja, en svart Hello Kitty t-shirt (strl 140 från tjejavdelningen, skandal),  en röd t-shirt en vit t-shirt med röda och blåa ränder. Det var nog det. Nu känns det lite bättre, nu kanske jag kan plocka bort resten av kläderna han egenligen vuxit ur.

Före all shopping träffade vi Fia och Lena som käkade glass medan Binning och jag käkade IKEA-pizza till lunch. Kul att se dom!

rullar runt på golvet, i nya jeansen...


Binnings nya jeans

Binning provar sina nya jeans (i köket hos farmor Eva och farfar Lasse)

Kommentarer
Postat av: Anonym

stl 140, ja de va skandal... åt vem/vilka ska binning va modell? /annika

2008-04-23 @ 18:26:56
Postat av: Lena

Kul att se er också!

Postat av: Camilla

skitsnygga brallor :)

2008-04-24 @ 16:19:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback