Tupplur

Nu har jag varit till dagis och hämtat Binning, han var en riktig dramaqueen idag för jag såg att gungan var ledig och sa att vi skulle gå och gunga. Men en annan unge hann fram före och då blev det stora tårsprutet komplett med tjut och hela kittet. Det är inget att göra åt, jag plockade fram nappen ur fickan (trumfkort) och sen åkte vi hem.

Stannade på Ica Fornåsa på vägen för att köpa kamerarullar, men det verkar hopplöst att hitta kamerarullar nuförtiden. På Siba sålde dom minsann inga längre, hur fan gör man då när man har en "vanlig" kamera undrar jag? Jag vill fortsätta använda den, tack, och inte tvingas att bara använda digitalkameran för vi framkallar aldrig några kort vi tar med den.

Nu är det dags att sova lite middag, Binning ligger i vagnen, Ava Estelle sover i bilstolen och jag tänkte slänga mig på sängen.

Kommentarer
Postat av: Lena

ni skulle ju kunna börja framkalla kort från digitalkameran annars??! Elgigantens hemsidag är bra o dom är billiga!

2008-04-22 @ 14:27:06
Postat av: Camilla

precis, jag skulle säga som Lena. Det funkar även på expert också.. men man måste hämta ut dom i butik, tror jag :S Oslo på fredag :)

2008-04-22 @ 21:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback