Världens bästa svärmor

Ni har säkert redan märkt vilken toppenbra svärmor jag har, vi diskuterade svärmödrar på barntimmarna förrförra veckan och det fick mig att inse hur lyckligt lottad jag är. Eva är helt underbar, hon ställer alltid upp för oss och barnen. Som om inte det vore nog lär hon Binning att väva och stickar båda sockor och koftor till hela familjen (och till en hel del av mina kompisar). Hon har gjort nästan alla mattor vi har och jag får gärna välja färger själv.

       

Bild 1: En av våra köksmattor, vi har två likadana som Eva gjorde efter att jag beställt röd- och vitrandiga mattor.
Bild 2 och 3: Vår nya matta i sovrummet (vi har rosamönstrade tapeter och rosarandiga sängkläder). Jag älskar verkligen den här mattan, den är underbart fin!

Eva är en toppenperson och jag är jätteglad att just hon är farmor till mina barn eftersom min egen farmor lärde mig att sticka, handarbeta m.m. (Inte för att jag kommer ihåg särskilt mycket av det nu, men jag är glad att mina barn också får möjligheten att prova på)...


Kommentarer
Postat av: eva brandow

jag blir väldigt rörd av det du säjer,
tack,tack tack men det är väldigt svårt att motså er ni är så
trevliga snälla gulliga att vara svärmor farmor mamma till. Jag har tur som har 2 stycken trevliga
svärdöttrar.

2008-04-11 @ 09:11:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback