A walk in the park

Fast i skogen förstås... Jag har varit helt barnledig i 45 minuter medan jag var ute och gick. Fatta! H E L T barnledig. Det var första gången på hundra år och det var helt underbart, en fördel är att det blir roligare att vara med barnen igen. Henke ska jobba borta hela nästa vecka, alltså gäller det för mig att passa på och komma ut lite själv nu under helgen om det ska bli nåt. Jag behöver tanka lite ensamhet om jag ska palla veckan själv. Jag kan ärligt talat inte förstå ensamstående föräldrar, hur klarar dom sig utan att bli helt galna? Det är väl för att dom måste kanske.



Jag - Lille Skutt.


Kommentarer
Postat av: annika

jag förstår inte heller hur dom pallar, alla dessa ensamstående föräldrar.

2008-08-17 @ 12:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback