Bloggtorka

Det har varit lite ofrivillig bloggtorka under helgen eftersom jag har haft fullt upp med annat. I fredags kväll var jag till Nina och betalade stallhyran och sen åkte jag med bort till betet, dit det hade kommit ett helt festgäng med russ. På lördagen dammsög jag före jobbet, jobbade, kom hem och då var Sarah, Björn och Johan redan här. Vi grillade och åt kola- och citroncheesecake till efterrätt. På söndagen jobbade jag och efteråt var det kalas hos barnens kusin M som fyllde 6 år. Idag har det ju regnat hela dagen och ändå har jag inte suttit här eftersom det har varit film på datorn i princip hela dagen. Istället har jag läst ut fjärde delen i "Sagan om Belgarion": "Rivas Drottning", jag väntar på att Henke ska läsa ut sista delen.

Annars har jag precis diskat, Henke håller på att gör köttbullar och snart är väl kvällen slut igen antar jag... Mer blogg imorgon!


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Gå gärna in på min blogg och klicka på länkarna i senaste inlägget så hjälper du till att bidra med pengar, GRATIS till välgörenhet =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback