Dagens att göra:

Diska
Dammsuga
Ev. Skura golv
Vika tvätt (håller på just nu egentligen, har bara en stärkande paus)
Koka morötter till A E
Tvätta tvätt
och hänga den
Baka bröd står och jäser sista gången, ska snart gräddas

Det går framåt med listan, men utför med orken. Jag är faktiskt inte riktigt frisk, känner jag. Dock är jag mycket glad över att min käre son somnat i sängen och sover middag idag. Även om det innebär att han kommer vara vaken längre ikväll. Nu ska jag passa på och skura golven också, innan barnen vaknar.

Kommentarer
Postat av: Tin

du är duktig du, mitt projekt är att plocka in disken i maskinen, det är p-å som är diskansvarig men han missköter sitt jobb. vi var och vägde henne nu på morgonen och hon fick sova så länge om hon ville så nu hoppas vi på en repris inatt.

2008-08-26 @ 11:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback