Ekorrhjulet

Sist att somna, först att vakna. Jag har vaknat x antal ggr inatt, varav en gång av mig själv. Varför?! Helt onödigt! Nu ska jag käka lite frukost och sen åka till jobbet, idag ska jag vara först på plats. Det brukar vara väldigt lugnt på söndagsmorgonen som tur är, det bästa med det här passet är ändå att jag får gå hem innan varuhuset stänger. Det känns väldigt skönt att slippa stanna kvar och vänta på alla som går och drar benen efter sig (och tro mig, de drar verkligen benen efter sig på söndagarna).

Frukost!

Kommentarer
Postat av: Tin

proffsmamman, kan du hjälpa mig. svea vill äta typ hela tiden och max 1,5 timme åt gången. vad gör jag för fel. blir det bättre snart. så trött.

Postat av: Tin

sova max 1,5 timme ska det stå.

2008-08-24 @ 15:30:37
URL: http://cathrineeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback