En kul grej!

Förresten hände det en rätt kul grej idag. Eller kanske inte riktigt så kul som jag får det att verka, snacka om att trissa upp stämningen. Iallafall så gissade alla försäljningen igår, d.v.s. hur mycket varuhuset skulle sälja för under dagen (den som gissar närmast får två biobiljetter), och den här gången var det jag som vann! Hurra! Nu ska jag och min äkta man gå på bio. Jag tänkte att Arn vore kul att se! Tror att Henke håller med också, får se när vi kan fixa barnvakt till kidsen och komma iväg.

Kommentarer
Postat av: annika

va kul! skulle va roligt att veta HUR mycket det rör sig om. och det där med vigsel, tänk om min tröga sambo ville få tummen ur och förlova sig.... inte ens förlovade är vi.... och gifta lär vi väl aldrig bli :-(

2008-09-01 @ 10:52:49
Postat av: Tin

åhh jag vill oxå se Arn, men det är mitt i Sveas mat maraton, så det blir en liten krock. När du pumpat ur och gett A E från flaska har hon tyckt det varit konstgt att amma sen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback